Gwarancja, reklamacja i zwroty

W Green Pieluszki dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości. Jeśli zauważyłaś/eś, że otrzymany przez Ciebie produkt posiada wadę (produkcyjną lub materiałową), skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem: greenpieluszki[małpa]gmail.com.

Pomocne będzie jeśli do opisu wady oraz okoliczności jej powstania dołączysz zdjęcie obszaru produktu, który według Ciebie jest wadliwy.

Warunki:

  • Dwuletnia gwarancja na zakupione produkty dotyczy pierwotnego nabywcy produktu. Wadę produktu należy zgłaszać niezwłocznie. Przedmioty zakupione jako używane, naprawiane lub zmieniane tracą gwarancję producenta.
  • Niezbędny będzie dokument zakupu tj. paragon/faktura lub numer zamówienia, jeśli produkt został zakupiony bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Zastrzegamy sobie prawo do decydowania czy zgłoszona usterka jest wadą produkcyjną czy normalnym zużyciem materiału. Oczywiście gwarancji wciąż podlegają produkty zakupione na Facebook’u proszę wtedy o wiadomość w konwersacji przez którą zrobione było za mówienie.

Gwarancja dotyczy:

  • szwów oraz przeszyć, zmian w elastyczności gumek, nap, rzepu oraz dziur lub innych uszkodzeń materiału, gdy wada została odkryta oraz zgłoszona zaraz po odbiorze/otrzymaniu produktu,
  • nieregularnych rozciągnięć/kurczenia się materiału oraz innych deformacji nie wynikających z nieprawidłowej konserwacji produktu.

Gwarancja nie obejmuje: plam, nieprzyjemnego zapachu, blaknięcia, mechacenia niektórych materiałów, powstawania przetarć oraz utraty elastyczności gumek czy luźniejszego szwu, jeśli wynikają one z:

  • nieprawidłowego prania i nagromadzenia się złogów w materiałach,
  • przypadkowego uszkodzenia (np. przedmioty zaczepione, podarte lub stopione w pralce/suszarce),
  • normalnego użytkowania i pojawiły się po 90 dniach od zakupu produktu – gwarancja traci ważność jeśli produkty zostały uszkodzone w wyniku stosowania niedozwolonych substancji lub nie przestrzegania zasad konserwacji. Produkty takie odsyłane są do klienta na jego koszt.

Gwarancja nie obejmuje produktów wyprzedażowych oraz ofert specjalnych, jeśli wada została opisana.

W szczególności zwracamy uwagę na nieprawidłową konserwację i warunki prania:

  • niestosowanie wszelkiego rodzaju wybielaczy, środków zmiękczających, octu lub innych substancji żrących,
  • przestrzeganie zasad dotyczących temperatury prania (zgodnie z zaleceniami na metce),
  • ilości obrotów (dla wkładów i formowanek: min 900 max 1100),
  • warunków suszenia (zgodnie z zaleceniami na metce).

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego na podstawie gwarancji znajdziesz tutaj.

Reklamacja (rękojmia)

Jeżeli gwarancja na dany produkt już nie obowiązuje możesz złożyć reklamację na podstawie rękojmi. Rękojmie należy zgłaszać bezpośrednio do sprzedawcy.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

W ramach reklamacji na podstawie rękojmi możesz:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale tylko wtedy kiedy wada jest istotna;
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądać usunięcia wady.

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy opisać wadę (najlepiej dołączyć również zdjęcia) wraz z warunkami jej powstania oraz datą jej zauważenia.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentami mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego na podstawie rękojmi znajdziesz tutaj.

Odstąpienie od umowy

Będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (np. poprzez zakupy w sklepie internetowym) w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszliście w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w ich posiadanie. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy kupna w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie może mieć dowolną formę pisemną lub elektroniczną (np. email na adres greenpieluszki[małpa]gmail.com. tytule wpisując ODSTĄPIENIE OD UMOWY).

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Tobie wartość zakupionych produktów, koszty przesyłki w obie strony pokrywa kupujący. Zwrotu należy dokonać nie później niż 7 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności nastąpi po otrzymaniu rzeczy.

Produkt do zwrotu prosimy odesłać lub przekazać ją nam na adres:

Green Pieluszki Łukasz Harwaziński,
Retkińska 95A/17,
94-004 Łódź
Tel: 796-746-466
email: greenpieluszki[małpa]gmail.com

LUB

Paczkomatem:
LOD37N
Kusocińskiego 40, Łódź
Stacja paliw D&D
Tel: 796-746-466
email: greenpieluszki[małpa]gmail.com

Prosimy podać numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu kosztów.

Prosimy o dokładne zabezpieczenie produktu, tak aby dotarł do nas w nie zmienionym stanie i zachował swoją pełną wartość.

Nie przyjmujemy zwrotów towarów nie nadających się do ponownej sprzedaży, czyli

  • pranych,
  • używanych,
  • zabrudzonych,
  • przesiąkniętych zapachem: środków chemicznych / zwierząt/ papierosów,
  • uszkodzonych, jeśli uszkodzenie nie zostało zgłoszone do nas zaraz po otrzymaniu przedmiotu,
  • nie posiadających oryginalnego opakowania lub oznakowania wymaganego prawem (np. z odciętymi metkami),
  • stworzonych na indywidualne zamówienie klienta,
  • z nabitymi napkami SIO wynikającymi z indywidualnie spersonalizowanej Usługi nabicia napek SIO czy towary na zamówieni,

    oraz
  • zakupionych podczas wyprzedaży lub u dystrybutora
  • wysyłanych na nasz koszt (klient ponosi koszt zwrotu towaru).

Formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.